Friday, January 8, 2016

Correction on previous article...

I would like to cite an error on my previous article.  I had listed The Daily Beast among a list of heavily Russian-influenced media venues. This was incorrect. In fact, the Daily Beast has endeavored to expose Russian active measures, etc. So much for my editing skills. And, to the Daily Beast, my apologies and my personal thanks for your efforts.